2014. április 26., szombat

Prológus

Az életem egészen érdekesen alakult, az utóbbi években... Brooklyn legszegényebb utcájából eljutottam a híres, nevezetes Upper East Side-ra. A Brooklyn-i turkálók helyett, ha kedvem tarja már egy kisebb ház összegét hagyhatom ott a legnevezetesebb divat üzletek pénztárainál... A nevem Elizabeth Miller, 17 éves vagyok és én nem vagyok az a tipikus "plázacica" ezt az életet sem én választottam magamnak.
Mikor én és a testvérem Emery,aki szintén 17 éves megtudtuk, hogy anya és apa útjai külön folytatódnak egyáltalán nem lepődtünk meg. Az állandó veszekedéstől, és ordibálástól csakis jobb ha elválnak. Viszont akkor nem számítottunk rá, hogy a kis kertes házunkból szó szerint Brooklyn putrijába kerülünk. Ez az egész azzal magyarázható, hogy apát nem érdekelte sem a volt felesége, sem a lányai.
1 évet töltöttünk, ott és anyának lett egy barátja, Darell. Anya legalább fél évig be sem mutatta nekünk, de azóta már sok idő telt el.


*

1 éve, egy napsütéses reggelen...
-Lányok! Ha hazajöttetek suliból, öltözzetek fel elegánsan, mert Darell elvisz minket vacsorázni!
-Juuj, de jó!-válaszolt Em.
-Na, már nálunk is be akar vágódni?-néztem anyára, és óvatosan elmosolyodtam. Mikor anya kiment rögtön egymásra néztünk a tesómmal:
-Szerinted mit akarnak mondani?-szaladt ki ez a mondat mindkettőnkből egyszerre.
-Nem tudom.-válaszoltuk megint egyszerre, aztán elnevettük magunkat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése